vrijdag 15 maart 2019

Bij de jaarlijkse uitreiking van de Employer Brand Management Awards in Londen heeft de ‘Maar wat kan jij?’- arbeidscampagne van Dura Vermeer een gouden Award in de wacht gesleept.

 

De jury kende de Award toe in de categorie ‘Best Employer Brand Management in relatie tot positionering van het merk’. Dura Vermeer nam het in deze categorie op met de internationaal opererende bedrijven Axa (verzekeraar) en Serco (dienstverlener in het publieke domein), die respectievelijk eindigden op de tweede en derde plaats.

 

Juryrapport

Wat de jury in de ‘Maar wat kan jij?’-campagne aanspreekt is ‘de duidelijke verbinding met de kernactiviteiten van Dura Vermeer, de datagedreven zoekaanpak naar potentiële kandidaten en de krachtige impact van de ‘Maar kan jij’-vraag die de nieuwsgierigheid opwekt en de ambitie van kandidaten aanspreekt.’

 

Driemaal scheepsrecht

De ‘Maar wat kan jij’-arbeidsmarktcampagne is al twee keer eerder genomineerd voor een internationale communicatie-award, maar viel toen net buiten de prijzen. Dat het in Londen dit maal wel raak was, is ‘een prachtige erkenning voor de campagne en de collega's van HR, recruitment en communicatie die hier dagelijks mee bezig zijn’, aldus Glenn Metselaar, hoofd Corporate Communicatie. Samen met Robine de Graaf, online media manager, en verantwoordelijk voor ‘data, growthacking en online media’ van de campagne haalde hij de prijs in Londen op. In 2017 won Dura Vermeer al de Digitaal-Werven Award 2017 voor de beste digitale sollicitatie-ervaring. De ‘Maar wat kan jij’-arbeidsmarktcampagne is samen ontwikkeld met het in employer branding gespecialiseerde bureau Proof.

 

Over de Employer Brand Management Awards

De Employer Brand Management Awards geeft sinds 2016 Europese erkenning aan initiatieven en organisaties die uitblinken op het gebied van positionering van het werkgeversmerk naar potentiële en huidige medewerkers.

 

 

© 2019 Dura Vermeer

a proud DotControl creation